Håret!

hej sötisar!!!<3
håret blev sjukt bra! , färgade hela underhåret (om ni fattar vad jag menar) mörk mörk brunt nästan svart , och sen färgade jag resten blondt och gjorde några slingor o samma mörkbruna färg och dem plockade och färgade också mina ögonbryn och dem blev super bra!lite mörka kanske men dem är super bra! bilder kommer upp imorgon för pallar inte ta några nu plus att det är dåligt ljus o orkar inte ladda kameran!Men förlåt för dålig uppdatering av mode och skönhets inlägg ,men ska försöka bli bättre men har några videos på gång men håller på och redigera dem o det tar ett tag , men vi ses sen !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
love frome feelice<3

Kommentarer
Alice welmerstrand säger:

Super fin blogg , och du skriver verkligen bra inlägg o sådär fortsätt med det du gör ! puss!

2013-03-21 | 21:42:18
Ella säger:

Kan du inte göra fler videobloggar?? och din blogg är jättebra!!!!!

Svar: Tack så mycket!
Felicia Moberg

2013-03-21 | 21:43:24
Tyra säger:

Hej , jag undrar varför man inte kan kommentera dina inlägg? och kan du inte skriva mer om mode för du har super fin stil!

2013-03-21 | 21:44:37
Elma säger:

Snälla kan du svara på dessa frågorna och helst i ett videoinlägg snällllla???

1.Har du några syskon?
2.vilken skola går du på?
3.Vilket är ditt fullständiga namn?
4.vad är din kik?
5.Hur är det att vara känd?

2013-03-21 | 21:46:48
Anna! <3 säger:

Hej!
hoppas verkligen att du läser det här! men tänkte bara säga att när jag inte mår bra , så går jag in på din blogg o läser dina inlägg och kollar på dina bilder och du gör mig så sjukt glad o peppad!utan dig o din blogg skulle jag inte kunna leva! snälla kan du svara på mina E-mejl jag skickar till dig så är du snäll! kram!

Svar: jag läser alla era söta kommentarer , och tack så jätte mycket sitter nästan och gråter när jag läser sånt här!men utan er skulle bloggen inte finnas så puss på er & dig Anna!
Felicia Moberg

2013-03-21 | 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback