10 saker....

1.Jag har en liten crush på Anton Ewald...
2.Jag är rädd för hästar & hundar.
3.Just nu sitter jag och sjunger "Begging" med Anton Ewald.
4.Jag har stora problem med mitt hår just nu för det är sjukt elektriskt.
5.Jag har världens sämsta hållning ! haha helt seriöst:)
6. När jag var liten ville jag bland annat bli rappare ....
7.jag har absolut ingen aning om varför jag sitter o skriver detta inlägget...
8.Musik är mitt liv , om jag inte hade fått sjunga o spela gitarr så skulle jag dö , men helt seriöst musik är allt för mig ,
9.Jag har nu lyssnat på låten "Begging" på repeat 17 gånger nu....
10.jag är bäst! <3



puss på er som har orkat läsa detta helt ointressanta inlägg !<3




love frome feelice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback