godkväll <3

godkväll!<33
förlåt för den dåliga uppdateringen , men har gått i skolan och blev faktiskt lite sen imorse !sen ha vi inte haft så mycket rast tyvärr :( och jag va så sjukt trött efter skolan så när jag hade hoppat av bussen va det enda jag ville hem ! så jag gick hem , satt ute i solen lite och åt lite jordgubbar och glass ! sen kom pappa hem och då hade han kört inom stan och köpt en laddnings sladd till min ipad så nu kan jag va på den igen *tummen upp*. Sen la jag mig i sängen och kollade på pretty little liars och somnade och vaknade för en stund sen och va jätte hungrig så har precis varit nere och hämtat vattenmelon , jordgubbar , vindruvor och glass hihi!<3 Och nu sitter jag vid datorn , eftersom min dag  har varit så "full" hahha eller va man ska kalla det har jag inte hunnit och ta några bilder :( men här får ni några gamla och jag lovar att fixa nya imon! älskar er mest <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback