godmorgon !<3

fick lite tid över så tänkte varför inte blogga hihi!<3 Vad händer idag då!? Skolan såklart går nog inte så länge idag! skööööönt! men ska iaf fixa timmarna där! o just det vi har fysik prov! , är faktiskt ganska taggad för har pluggat riktigt mycket så det borde gå bra iaf! Efter skolan har jag gitarr lektion , så det ska jag också göra fast det är nog inte förren 16;30 så jaaa , men dagens outfit kanske kommer idag! det bero på om någon vill ta bilder på mig hahhahahahaha , för det tar typ en  hel jäkla evighet o få en bra outfit bild på mig men aja KAAAAAANSKEEEE det kommer upp ett inlägg när jag är i skkolan men det är svårt o hinna med för vet inte om vi har några långa raster , och nej jag kan inte vårt schema för vi byter ut det HELA tiden men nu har vi haft detta sen första dagen efter jullovet så man tycker j jag borde ha lärt mig det...haha men måste gå nu för bussen kommer snart!):<3 så pöööööös lavio!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback