Fashion , fashion and more fashion!<3

Vår!
tänkte tipsa er lite om vad som är trendigt i vår !
 
Ett måste är CONVERS! jag tror nästan att varenda en äger ett par converse! O det är sjuuuukt snyggt att bara matcha till t.ex ett par jeans o en skinnjacka! Jag lever bokstavligt talat i mina converse haha räknade precis hur många par converse vi hade hemma o vi hade över 25 stycken......o iaf 16 par är mina !
 
Våga! Starka färger är både sjukt snyggt o trendigt i vår!
 
Trendigt om du vill följa trender , så tycker jag absolut att du ska inför skaffa dig ett par converse , en stickad tröja , en skinjacka o ett par coola converse!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Love frome fashion feelice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback