21/2-2013

HAAAAJ!<3
har inte bloggat så mycket idag  för att jag har haft fullt pp och inte pallat! Men just nu ligger jag i min säng (som jag lever i ) med mina urbanears med musik o dansar lite smått , smsar o bloggjobbar lite o tuggar tuggumi jäkligt högt märkte jag precis haha!<3 men ska försöka att uppdatera lite mer , och kanske göra flera videoinlägg o sådär! Någon på kik undrade om jag kunde lägga upp fler "dagens otfit" inlägg! o självklart ska jag försöka o fixa det! <3 men ja ska också försöka fixa en " 20 saker ni inte visste om mig " men måste ju komma på 20 saker också hahaaaa....men vi får se! nu känns det som detta blir världens längsta helt o intressanta inlägg så jag ska sluta störa er i era fina hello kitty pyjamaser haha skoja ....eller gjorde  jag? hahha känner mig helt werd nu hhhhhhahahahahahahah! vi får helt enkelt ta o ses!!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
love frome feelice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback