-stolt!<3

Haaaj!
kom hem för en stund sen , har varit på kören vi har repat en sak och jag ska sjunga ett par stämmor med julia och ska sjunga solo! , och sen har vi också repat in en dans!så det blir säkert skit bra! Men idag har det varit en chill dag , fick tbx vårt nationella prov i kemi , trodde jag skulle ligga på ett E men är inte ens i närheten (jag har alltså mer en E ) är så stolt över mig själv , för trodde inte det skulle gå så bra som det gick , för alla andra det kanske inte är så bra men jag känner mig iaf stolt!Men som sagt idag har det varit en väldigt rolig o chill dag! vi hörs sen!
 
 
 
 
-några bilder från dagen , hahha helt random bilder men bjuder på mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback