........

hahah , kom inte på någon bra rubrik så det fick bli massa punkter haha kreativt Felicia kreativt haha!<3 Men tänkte faktiskt dra igång en liten frågestund här på bloggen!!!! tycker det va längesen jag hade det! men kommentera frågor som ni vill ställa till mig här på detta inlägget eller skicka till min kik jag heter Feelicee på kik! så ni kan också skicka dit! och ni kan också skicka till min mejl som är [email protected] tror jag svarar på hälften av frågorna i ett videoinlägg och hälften i ett vanligt inlägg! men vi ses!




sjukt gammal bild okej den är i från i sommras haha men hade ingen "nytagen" på datorn så det fick bli den!





love frome feelice! <3

Kommentarer
Elma. säger:

Hej! har läst din blogg ända sen du började blogga på din första blogg "alwayslovemode" och du är helt grym! du är sjukt fin , snygg o söt!och har en grymt snygg klädstil! jag har några frågor till dig !


1.Har du någon pojkvän?
2.vilken är din favorit dricka?
3.Gillar du Justin Bieber?
4.Vem är din förebild inom musiken?
5.Vad heter din syster? oc hur gammal är hon?
6.När fyller din syster år?
7.Har du någon kompis som börjar på L?
8.Hur många barn vill du ha? och när vill du ha barn?
9.Vilken är dina favorit tv-serier?


Svar: 1. Nej
2. Ice Tea
3. Nej
4.1D
5. Alice 4 år
6. 29 maj
7. Ja, Lina haha CP
8. När jag har gift mig, en jävel
9. PLL
Kram
Felicia Moberg

2013-02-20 | 21:25:46
Nellie Olsson säger:

jag har lite vs frågor till dig!

Justin Bieber vs Taylor Swift?
klackar vs lågskor
converse vs stövlar
maybeline new york vs isadora
conceler vs cover stick?
ipad vs dator?
Kompisar vs Pojkvänn
svenska holywood fruar vs pll?
cola vs fanta.
Hamburgare vs kebab?
Familj vs vänner?


Svar: JB
Lågskor
Converse
Maybeline new york
Conceler
iPad
Kompisar
Pll
Cola
Hamburgare
Familj
Karm ❤
Felicia Moberg

2013-02-20 | 21:34:59
Emelie säger:

1.Har du några syskon?
2.Har du ett par lila byxor?
3.är din garderob städad?
4.Gillar du din säng?
5.Vilken är din favorit mascara?
6.Varför gillar du o blogga?
7.Tar du bort några kommentarer?
8.jag har kommenterat många av dina inlägg men kommentarerna kommer aldrig upp varför?

Svar: 1. Ja
2. Nej
3. Nej/ja
4. Ja
5. Rocket volum macer (stavningen)
6. Jag är bäst alla vill se mig levande
7. Ja
8.för hon orkar inte svara på alla, så jag svara istället /vicky
Felicia Moberg

2013-02-22 | 00:09:27
Tyra säger:

Gillar du Hitta nemo?
Vilken är din förebild inom mode världen?
Kollade du på Hannah Montana o såna disney serier när du var liten?
nämn fem av dina favorit affärer.
Liseberg eller Gröna lund?
Stora fötter eller små fötter?
Har duu komplex på något?
Kan du vissa alla dina mascaror ?
Vilken är din favorit fondation?
vilken är din favorit conceler?

Svar: Älskar ofc
Kenza
Ofc
VS & hollister & À & fitch & bikbok & Gina tricot
Liseberg
Små fötter
Rumpa
Ja det kan jag
Fit me conciler Mac conciler
Fit me founddation❤
Felicia Moberg

2013-02-22 | 00:15:58
Anonym. säger:

gillar du o rida?
har du egna ästar?
har du haft några husdjur?

Svar: Ja
Nej
Nej
Felicia Moberg

2013-02-22 | 00:17:21
Olivia säger:

Din åsikt om Juliahofsweden?

Svar: Vet inte vem det är ❤
Felicia Moberg

2013-02-22 | 00:18:09
Alice welmerstrand säger:

Jag har några frågor om kärlek , du behöver absolut inte svara på allt om du inte vill!

Hur många pojkvänner har du haft?
Har du haft något seriöst förhållande?
har du någonsin haft ett förhållande som har hållt i över två månader?
Har du haft en så kallad sommar "romans"
vilken bokstav börjar den kille på som du va tillsammans med sist?

Svar: 5
Nej
Ja
Nej
A ❤
Felicia Moberg

2013-02-22 | 00:21:53
feelicefan. säger:

Annvänder du läppstift , för jag tycker dina läppar har en riktigt fin färg ! , och en fin kontur!
vilket ämne är ditt bästa i skolan?
Vad vill du bli när du blir stor?
gillar du o shoppa?
är det något som du ALLTID köper när du är ute o shoppar!?

2013-02-22 | 00:24:57
Hilda säger:

Har du någonsin ätit jordnötssmör?

2013-02-22 | 00:25:50
Maja säger:

Gillar du Nicki minaj?
brukar du tugga tuggumi på lektionerna?
Har du någonsin smsat eller varit inne på instagram eller så på lektionerna o blivit catchad?

2013-02-22 | 00:27:57
Anonym.. säger:

Har du någonsin brutit mot lagen?
Vilka prudkter använder du får att ta väck ditt smink?
När började d sminka dig?

2013-02-22 | 00:29:26
Thilde säger:

Gillar du namnet Thilde?
Hur många kusiner har du och vad heter dem?
Vad heter din Mormor & Morfar och din farmor & farfar.
Vad är det för väder när du svarar på dessa frågorna?
vad är din statistik när du svarar på dessa frågorna?

2013-02-22 | 00:31:46
Ingebritte! säger:

Beskriv dig själv med 3 ord!
Kan du va jobbig? och i såfall på vilket sätt?
Kollar du på misslisibell?

2013-02-22 | 00:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback